16 Kasım 2009 Pazartesi

fondip.

fondip tabi ya.245 sayfayı 7 saate sığdırmak başka nedir ki?
e sen üni başladığından beri gez.
son gün olmuş,8 saat sonra(oha lan!) sınav var,otur 245 sayfayı çalışmaya çalış.
olacak şey mi be ya?
bir elin nesi var iki elin sesi var gibi yegane sözümüzü uygulamaya çalışıyoruz mesela.
o değil daha duş alcam?
onu da geçtim 8 de ozanla buluşçaz?
onu da geçtim ben daha 85. sayfadayım.

ya kalmışsın sen dedin,duymuyorum sanma,artık kader kısmet :p
deprem mi oldu başım mı döndü huh :/
oof.
245 sayfa kitap da kapsülleşmiyo ki 5 6 saatte bitsin be hacı ya.
(hacı mı ? ıııııy :p)

neyse.
imge!
güveniyrm ben sana!
hadi koçum!
yaparsın lan sen
fdjggkjgdkkjgfd

saçmalamalamalamalamaca.
bilooog.
şans dile bana annem.
öperim güzel gözlerinden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder