1 Kasım 2009 Pazar

9762

08:09 saat.
hulan yıllar sonra ilk kez erken kalkıyorum ,nitekim bu duyguyu da hiç özlememişim.
hava da bok gibi.

mervemle plan yapmıştık ya,sabah 9 da bizdeydi,ben de güya 8buçukta kalkıcaktımdı filan,nasıl olduysa alarmları 1 saat öncesine kurmuşum,üstüne üstlük bi de 7buçukta kızı arayıp nerdesin çocuk diye sordum.
rezillik .

ayrıca minik bi bilgi tam bu noktada,8 tane alarm kurdum acaba hepsini birden nasıl 1 saat önce kurdum?
cidden bilmiyorum.

hasta olup olmama aşamasında ilerliyorum günlerdir.
bi iyi oluyorum,bi kötü.
ama işte tam şunu yazarken hapşuruğum geldi,hapşuramadım ya sinir oldum.
gece de saçlarım ıslak yatmıştım,aferim dedim kendime yani,yapılcak son şeyi yaptım.

ondan burnum kızardı silmekten, daha uyanalı yarım saat olmadan.

of blog bea.
patates kızartması yapıcam.
ne dersin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder