30 Ekim 2009 Cuma

barbecue sauce

neyse ki evde iş bölümü var da,bikaç cam biraz da vitrin filan derken kendi üstüme düşen işi layıkıyla hallediyorum.

sarı toz bezimin camsil su zerrecikleriyle birleşmesinden doğan tertemiz görüntü-den hoşlanmıyorum.

herkes üstüne düşen görevi tamamladığında,ortalık pırıl pırıl,etrafta mis (!) temizlik kokusu,herşey düzenli,yamuk duran 1 tane bile minder olmuyo filan hoş şeyler değil bunlar.

yoruldum hulan.
'annem ne kadar bu öylesine 2 günde yapılan bi temizlik bunda bile yoruluyosan ohooo' dese de, ben alışık değilim böyle şeylere.

ah! babam ne kadar da bağlı kızına.
(ablam yok o benim evet :p)

son yaptığım brownie ve kurabiyeleri 'kızım yaptı' hazzıyla yemesini izlemenin ardından,bugün de toz alırken salonda en sevdiğim fotoğrafa bakakalmışken beni izlemesi,dönüp baktığımda o gülümsemesi, çok cadısın diye dalga geçmesi,hayranım hulan bunlara.
en çok tatmin eden şey beni,onun sevgisi.
babişin cadısı olma durumu beni benden alıp götürüyo.
benimsemesi,kıyamaması,sarılması,saçımı öpmesi.
en sevdiklerim.
o
bam
başka.

nerdeeeen nereye geldim yine.
hızlı düşünme anlarımda hep böyle olur zaten.
o fotoğrafa bakarken de öyleydi.stresli bi günün ardından,herkesin kendi adına en harik çıktığı yüz ifadesinin birlştirilmiş hali olarak,en güzel aile tablomuz.çok şey hissettirir hep.

bugün bi şeylik var üstümde.
neylik bilmiyorum ismini koyamadım.
devam edicem du.

edit: gecenin saaat 3'ü,bi de yarın(aslında bugün) 9'a sakin bi programa katılcakmış erken kalkmalı,ben oturup 'bilog' yazıyorum hulan.
neden bende sorumluluk çipi yok anlamadım.
aslında var,ama bazen işliyo.
mesela 2 gün önce burgera gittimdi,orda yerken bişiler 2 tane dönerken de 3 tane olmak üzere 5 berbekü sosuna sahip olmuştum,ve şuan sonuncusunu kaşıklıyorum.

tam da bu noktada lan en yakın zamanda burgera gitmem gerek sosum bitti gibi bi sorumluluk hissiyatı beliriveriyo.
nasıl da kıyamıyorum ha.
çay kaşığının 8de 1iyle kaşıklamak da ilginç duyguymuş.

elinin altında 10 paket vardır da zevksiz olur yemesi,elinin altında son kalmıştır da haz duyarsın ya yerken,
işte
öyle
bir
şey
dırırırırım.


iyi gecelör 'bilog'.
mutlu uyu.
ben daha buralardayım.

alayına edit:
sosum bitti lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder