31 Ekim 2009 Cumartesi

edit.

bu şarkıda da ne yazılır be bilader ya!

bitmiş sosumu özlerken,boşluğunu doldurmasını umut edip her seferinde yanıldığım yiyecekleri midemle buluşturmaktan nefret ediyorum.

grip salgın malum,amaç da şu çok ünlü C vitamini depolamak ya,meyvelerin biri geliyo,biri gidiyo babiş tarafından.
ne çok sevdiğim nar, ne bayıldığım ekşi elma, ne vazgeçilmezim çikolata, ne bırakamadığım çekirdek,ne 3 boyutlu cipsler, hiçbiri bilgisayar başında yerini tutmuyo.
ne iz bırakmışsın lan bende.
ha üşenmesem 5 dk yürümeye,çıkıp gidicem burgera seni almaya.özledin beni,biliyorum,sabret.

yeni şarkımız da pek güzel olmuş hani.ne kadar da masum yazmış incelik abidesi.


''Benden kaçmana gerek yok
Değmemiş nazarım hiç körüm hem doğuştan
Söylenmemiş güzel sözleri al
Hepsinin içinde hadi kendini bul
Bir karmaşa, hep yara bere, sonrası uzak değil oysa..

Geçen zaman merhem olur mu?
İlk günün yarası saklı hep şuracığımda
Terden sırılsıklam bak vücudum
Yaz günü sevişmeden olmaz bilmem neden
Yine telaş, hep başabela, sonrası kime
Hitap eder anca
Son kez(ilk kez) değil ama çok(tam) biliyorum
Elde duran hikâyeye dönüyorum
Tükenmiş tarihimiz, kalıntı temsilimiz
Kırık köşk sırçasında..''

canım sakin.
artık gel.
özledi
m.

bazı fiiller 1.tekille çekimlenince ne de anlamlı oluyo huzurumda.

neyse.
Bruce willis
tavırlarına hasta olunası insan evladı!
öyle içeriden var mısın yok musun sesleri gelirken aklıma geldi,öyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder