8 Ağustos 2009 Cumartesi

garip rüyalar silsilesi sarpasarmaca oynarsa ne olur?

ne mi olur?

bir oda vardır önce.içi su dolu nedense.suyun içindeyiz ve boğulmak üzereyizdir ama konuşabiliriz.yani su dolu bir odada bana git kapıyı aç demektesindir.anlamadın biliyorum,anlatamadım nitekim.
senin de dediğin gibi(han-nage) solungaçlarımız vardır vesselam.yoksa nasıl konuşacağız di mi?

diğer rüyamı da özetlemek gerekirse:
bar-an'ın kolbastı oynaması hemi de uzun saçlı haliyle.
düşün bi.
yine güldüm bak.


bilinçaltımda her ne yatıyorsa,bu kadar apaçıklaşabiliyor olması seni de ürküttü değil mi?
oysa ben gayet memnundum rüyamda bile görüyor olmaktan..

o zaman söyle bana sakin :
uyandıran bi' ses niye var?

2 yorum:

  1. ben dedim içinde bir yerlerde trabzonluk var işte.rüya da olsa vaaaarrr!!

    YanıtlaSil
  2. kolbastı :P
    haklı çıktın nage.valla billa haklı çıktın:)

    YanıtlaSil